Centrujemy wszystkie koła szprychowe do motocykli:
- klasyków
- weteranów
- chopperów
- bobberów
- customów
- enduro
- crossowych
Każde koło szprychowe wymaga co jakiś czas przeglądu i regulacji naciągu szprych, który zwykle kończy się jego centrowaniem.
Każde koło po wypadku motocykla powinno być sprawdzone, aby wyeliminować uszkodzenia: bicie pionowe lub boczne.
SPRAWNE I DOBRE KOŁA TO BEZPIECZEŃSTWO KAŻDEGO MOTOCYKLISTY!
Często zdarza się, że koło po wymianie opony nie daje się wyważyć, wtedy własnie pomaga wycentrowanie koła. Do centrowania kół używam specjalistycznego stołu z systemem czujników zegarowych z odczytem do 0,01mm.
Normy bicia kół motocyklowych:
- do 0,5 mm promieniowo i osiowo – 1 klasa
- do 1 mm promieniowo i osiowo – 2 klasa
- do 1,5 mm norma szybkości max do 160 km /h
- do 3 mm norma dla motocykli radzieckich z koszem – szybkość do 100 km/h