21022012004Centrujemy wszystkie koła szprychowe do motocykli:

  • klasyków
  • weteranów
  • chopperów
  • bobberów
  • customów
  • enduro
  • crossowych

Każde koło szprychowe wymaga co jakiś czas przeglądu i regulacji naciągu szprych, który zwykle kończy się jego centrowaniem.
Każde koło po wypadku motocykla powinno być sprawdzone, aby wyeliminować uszkodzenia: bicie pionowe lub boczne.

SPRAWNE I DOBRE KOŁA TO BEZPIECZEŃSTWO KAŻDEGO MOTOCYKLISTY!

Często zdarza się, że koło po wymianie opony nie daje się wyważyć, wtedy własnie pomaga wycentrowanie koła. Do centrowania kół używam specjalistycznego stołu z systemem czujników zegarowych z odczytem do 0,01mm.

Normy bicia kół motocyklowych:

  • do 0,5 mm promieniowo i osiowo – 1 klasa
  • do 1 mm promieniowo i osiowo – 2 klasa
  • do 1,5 mm norma szybkości max do 160 km /h
  • do 3 mm norma dla motocykli radzieckich z koszem – szybkość do 100 km/h